15 Ekim 2016 Cumartesi

   Merhabalar sevgili dostlar :)
 Bugün de kozmetikten bahsetmeye devam edelim. Yine ekonomik fiyatli favori kozmetik ürünlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Sonuçta beğendiğim ürünleri sizin de bilmenizi isterim belki hem ekonominize yardim etmis olur hem de belki bilmediğiniz bir ürünü  size tanitmis olurum.
Hadi başlayalım:)
Bugun ki ürün  yıllardır  kullandığım  bir kapatıcı.  Maybelline "affinitone" kapaticisi.  Benim kullandığım numarasi 01. Bu gayet iyi bir kapatıcı  bende ki tonu baya acik. Ama özellikle  göz  alti morluklarini kapatip ışıltı veriyor. Ben genelde göz kapatıcısi olarak kullaniyorum. Ama yüzümde  ekstra sivilce kızarıklık olduğu zaman da kullandigim bir ürün.  En çok ta verdiği  aydınlığı  seviyorum.
Fiyati da gayet uygun gratis ve watsonlarda indirime girince daha da ekonomik oluyor. 21 lira diye hatirliyorum. Fakat dedigim gibi indirime girince daha ekonomikte olabiliyor.
Evet kizlarr bugun ki yazim da bu şekilde  umarim faydali olmustur. Sizde bana begendiginiz kapaticilari yazarsaniz sevinirim.
Hoscakalin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder