24 Ekim 2016 Pazartesi

  Merhaba arkadaşlar;)
Bugün ki yazımda  size kişisel cilt bakimindan bahsetmek istiyorum. Ben ust uste bir sürü  ürün  kullanmayı  hem sevmiyorum hem de üşeniyorum 😊 eminim ki bir çok  kisi vardir benim gibi. Bu yüzden nokta atışı  urunleri seviyorum. Gun icinde yuze sürülen  kat kat fondötenler pudralar ve kapaticalar... gün  icinde yüzü  inanilmaz yoruyor ve gozenekleri tıkıyor.  Gözeneklerin tikali olmasi sivilce ve siyah noktalara sebep oluyor. Sonra bir düzine de onlar için  ürün  ariyoruz. Onlara sebep vermemek icin en en en onemli  amacimiz  cilt temizliği olmalı.  Mutlaka makyaj çıkarılmalı.  Bunun icin önerebileceğim ürün  garnierin miceller suyu. Bu cildi yakmayan bir ürün.  Birinci pamukta makyaj kabasini alip ikinci pamukta tertemiz bir yüze sahip olucaksiniz. Durulama gerektirmeyen bir ürün.  Ama siz isterseniz suyla da temizleyebilirsiniz sonra. Cildinizde yumuşacık bir his birakicaktir. Bugün ki tavsiyem ve yazım  bu şekilde 😊
  Hepinize sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder