29 Ekim 2016 Cumartesi

  Merhaba arkadaşlar 😊
Bu özel  günden hepinize selamlar Cumhuriyet Bayramınız  Kutlu Olsun. Hazir bugun bayramken bende yeni bir yazı  eklemek istedim. Bugün  ki yazım da yine uzun uzun süredir kullandığım bir ürünü anlaticam. Reklamlarda da epeydir gördüğünüz Maybelline'in  "the colossal kajal" ürünü.  Kalem şeklinde ki bu ürünü  ister eyeliner ister göz  kalemi olarak kullanabilirsiniz. Ben daha çok  göz  kalemi olarak kullanıyorum. Yoğun  bir siyah renge sahip ve gün  boyu kalıcılığı  var. Makyaj temizleme sularıyla bile zor çıkıyor.  Okadar kalıcı ve yoğun 😊 ayrıca  sürgülü mekanizmasi sayesinde kalem acacak derdiniz de yok. Uzun süre  gidenilen bir ürün.  Ve hepimizi ilgilendiren en önemli  kısmı  fiyatı 9-10 Tl arasında.  Bence performansina göre  çok çok  uygun bir fiyat. Buarada arkadaşlar  ben ürünleri  çok  para harcayıp pahalı  ürünler  almamaniz icin, hem de kalitesini deneyip onayladigim icin sizlerde yaziyorum. Herhangi bir markadan çıkar  alışverişim yok sadece kendimin kullandigi kaliteli ve ekonomik ürünlerden sizleri de haberdar edip bilgi alışverişi  yapiyorum. Bugün ki yazım da bu şekilde.  Hepinize kucak dolusu sevgiler.
 Hoscakalin bakımlı kalın  😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder