7 Kasım 2016 Pazartesi

WetnWild önerim

Merhaba arkadaşlar bugün ki yazım yine deneyip memnun kaldığım sizlere de önericegim ekonomik bir üründen bahsedicem.
Wit n wild markasını  eminim bir çoğunuz  duymussunuzdur. fakat belki de deneyip denememek konusunda kararsizsinizdir. iste bu yazım tam size göre 😊 ben wit n wild markasiyla kozmetik dukkanindaki görevlinin tavsiyesi sayesinde tanistim. kendime uygun bir kaş farı  ariyordum. gratise gittim. ve ordaki görevli  arkadaş  bana wit n wild markasinin iyi olduğunu ve uygun fiyatli bir ürün  olduğunu  söyledi . bende  denemekten bisey olmaz begenmezsem bir daha kullanmam dedim fiyati da gayet uygundu. fiyati 14.50 gibi bir rakamdi. Kullandım ve buna değdi.   pigmentasyonunu çok beğendim ve gün  boyu  kalıcılığı  çok  hakim. eğer  gün  içinde  makyaj tazelemeyi pek sevmiyorsaniz tam size göre .  Yoğun  renk  veren pigmentleri sayesinde ektra bir kalicilik sağlıyor . üstelik o fiyata!
 hem kalıcıligi hem rengi hemde fiyatindan dolayi hepinize tavsiye ediyorum arkadaşlar .  sizde kullandiktan sonra yorumlarinizi bana iletmeyi unutmayın 😊
Hoscakalin . . bakimli kalin 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder