15 Kasım 2016 Salı

MAX FACTOR X RUJ ÖNERİM

Merhaba arkadaslar:)
Kısa  sürelik ayrıligimizin ardindan geri döndüm.  Ve size süper  ciciler tanitmak istiyorum. Fiyatları da ne ucuz ne pahalı  orta bütçeli. Bu cicilerden ilki bir ruj. Açıkçası kozmetikci kızın  önerisi  üzerine  aldım.  Daha once max factor ruj kullanmamistim. Indirimde de yakalamisken aliverdim hemen 😊
Kabinin görüntüsü ve parlaklığı da çekiyor insanı. Bende ki rengi 755 numarasi. Çok yumuşak  bir ruj. Ekstra parlaklik sağlıyor  dudağıniza ilave olarak parlatıcı sürmenize gerek yok. Yalnız pek beğenmediğim tarafi  kalıcılığı. Oyle saatlerce kalmıyor hele birsey yiyip içtiğiniz de hemen çıkabiliyor. Bu konu da kalemler daha iyi oluyor. Fakat nedense ben rujlari daha seviyorum 😊 buarada fiyatı da 45- 50 tl arası. 
Evet kızlar bugün ki yazım da bukadar.
Hepinize kocaman sevgiler.
Hoscakalin.. bakimli kalın  😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder